Broken by heartache but driven be his sound

Idag ska jag njuta av min ledighet, imorgon börjar en arbetsvecka på 8 dagar.. urk säger jag.

Bakningen lyckades och alla såg nöjda ut när dom fika.
"Faster" Ingela hade sett bilder på tårtor som jag gjort och hon tyckte absolut jag skulle öppna ett konditori.
Tål att tänkas på, men det är fortfarande inte vad jag vill. Kanske göra en kombination?!

Mina efterlängtade ljus kom alltså igår, och nu är jag en hel kasse, närmare bestämt 204 nya ljus rikare.
Trots det kunde jag inte hålla mig från att handla på mammas ljusparty igår, det vart lite till  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar