Vinterland

Det är himla mycket snö nu, märkte jag imorse när jag tog en snabbpink med hunden..
Inga strumpor, gissa om det blev kallt :P
För det andra så drog jag snyggaste fetvurpan också. Skithalt ju.

Ska jobba ikväll, och resten av helgen, vill inte som vanligt. Men jag lär väl kunna genomlida det iaf.
På något konstigt sätt så gör jag ju alltid det.

För övrigt så blev mina krämbullar lyckade, bjöd över mamma på kaffe och nybakt.
Hon blev jätteglad för mitt meddelande eftersom hon höll på att städa och dona i tvättstugan. :)

Jag längtar fortfarande till julen, jag vill ju julpynta nu. Byta gardiner och hänga upp julstjärnor och massa annat roligt.
och bäst av allt är väl ändå att man får äta Lussekatter :D


Kommentarer
Postat av: sis

Jag vill inte heller jobba. Vill hem nu, helst nyss.

2007-11-09 @ 16:16:07
URL: http://litenwiden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar