Pappas dag!

Dagen är min älskade Pappa till ära!
Skrev till imorse och gratta han för att han är just världens bästa pappa.
Faktiskt så kan man inte begära mer av honom, han ställer upp helhjärtat.
Han är alltid där, han fixar, han lagar och han donar..
Han har konsten att alltid kunna få en på bra humör, att skratta, att känna sig älskad och trygg.
Han vill alltid det allra bästa för mig och mina syskon.
Kan nog tveklöst säga att han skulle med glädja offra sin högra arm för hans barn.
Och med det vill jag säga att jag älskar min pappa, för allt jag är, har jag honom att tacka!
- Pappa, du kommer alltid vara världens bästa pappa!

Med det sagt kan jag också meddela att jag lyckats tagit mig igenom några arbetsdagar, igen.
Och imorgon ska jag städa för kung och fosterland. Längtar ju nästan ;)

God natt.


Kommentarer
Postat av: P

Jag glömde köpa något till min far hoppas han inte tog illa upp :(

2007-11-11 @ 22:19:25
URL: http://pokerstar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar