It's what you do to me.

Satan och helvete vad jävla skitbra.
Äntligen har jag klarat av sex långa, energiberövande arbetsdagar. Nu väntas 4 långa sköna dagar av ledighet.
Visserligen blev jag tillfrågad att jobba på måndag, behövdes inte mer än en suck för att blir förstådd..

Min mamma har inhandlat en julstjärna som kommer se perfekt ut i mitt matrum, visserligen har jag inte sett den än men. Det lät bra på beskrivningen. ;)

Sitter just nu för mig själv i mörkret med levande ljus och är helt orkeslös.
Morgondagen bjuder iaf på sovmorgon. Inte ens att jag behöver kliva upp kl 5 för att fixa frukost åt han som jag delar mina dagar med. - NICE! ;)

Oh, måste också få meddela att världens finaste Isabell kommer upp om inte allt för många dagar..
- Yeey ;)

Och du kära syster, jag stryper dig om du glömmer min noppare.. :P  


Kommentarer
Postat av: Sis

Hehe ska försöka komma ihåg! ;)

2007-11-02 @ 21:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar