Had I known how to save a life.

Lediga dagen nr 1.
Mysmorgon med mannen i mitt liv och nu sitter jag här efter en "pappas bästa macka".

Syster ringde imorse. Påminner mig om att det är RÖD DAG idag. Så jag blev utan både smink och noppare.
Hon får skicka på posten.

"Nu har jag kollat på äckelhoran. Helvete vad ful hon är"
Det var dagens första meddelande från Bästaste Britta det.. Haha, ja ett gått skratt förlänger livet :)

Alla helgons dag idag.
Ska nog upp till farmor i minneslunden och tända ett ljus för henne.
"Det kommer en dag, då vi ses du och jag.
Trots det mörka som hänt, brinner ett ljus som du tänt"

Snart kommer Nettan Hanna och Flisan så jag kanske ska ta och klä på mig, kanske försöka se lite normal ut. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar