Don't worry babe I've got your back

- And I've also got your front ;)

Gårdagen spenderades med min syster i stan.
Köpte massa roliga saker som jag egentligen inte riktigt har råd med, men ibland bränns det i börsen.
Var så gott som överallt igår, var till och med in på Beijers..

Jag och lars har blitt hundägare. Min sötaste Boss kommer hem igen..
Vi ska prova och se hur det går, känns så himla synd att behöva ta bort en så snäll och go hund.
Och lars hade ju iaf bestämt sig, boss stannar..
Nu är det bara villan som fattas.. :)







Kommentarer
Postat av: Turid

Vad glad jag blir när jag ser att Du har Boss. Blev orolig att han skulle hamna nån annanstans efter sin misslyckade jakt.
Kram

2007-12-13 @ 09:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar