And I would have stayed up with you all night

Bräcke by night, fylla och fight.
Det är nog det som bäst kan förklara denna lilla by.

Medan Eva såg ut att ha för mycket hår så var det andra som blev av med halva sitt.
Jag fattar inte att ingen har tagit denna psykiskt sjuka männsika bort från vår planet.
Människan är inte av denna värld, finns inte ord att förklara hennes beteende med.
Och att jag då skulle vara rädd för denna tragiska människa är nog det dummaste, roligaste, patetiska mest tragiska jag har hört i mina levnadsår.
Om hon bara visste vad jag vänta på att hon skulle säga nånting igår, jävlar då hade hon fått höra.
Men tro på fan att människan smög på tå runt mig, allt för att inte möta mig. HAHA, din jävla fjant.

Kan ju också meddela lite fint att det är INTE är Magnus som jag har skrivit om här på min blogg. De flesta av er vet inte ens vem den människan är. Så, screw you.... haha

Annars var väl gårdagen en rätt rolig tillställning, som vanligt med sina bravader.
Var in på jämtkrogen, blev ju bjuden på inträde så varför inte ;)
Brände inte ett öre igår.. Här får man allt serverat på silverfat..




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem?? :)

2007-11-06 @ 13:15:16
Postat av: nettan

Ja vi hade jätteroligt då! :) hehe nej då, de va dom där vanliga topsen! :P Love.

2007-11-07 @ 12:30:48
URL: http://litenwiden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar