You are my sweetest downfall

Idag är det ju dan före dopparedan. Om jag inte misstar mig? :)
Gårdagen kan ju diskuteras, men den bjöd iaf på många skratt.
 Balkongdörren stod öppen inatt, och kubiken sa så stort förlåt erbjöd sig att betala elräkningen. Visst kan han få det, jag betalar ändå inte för värmen. ;)

Årets vackraste julgran står iaf i mitt matrum. Lite special edition över det hela - Ger mig själv en klapp på axeln för mitt väl utförda arbete. ;)

Hundägare är jag inte längre heller, han for ut genom dörrn ganska fort efter ett litet missöde.
Jag slipper iaf dammsuga som en jävla hottentott och jag behöver inte gå ut och frysa halvt ihjäl kl 5 på morgonen..
- Nej, tacka vet jag min fin fisk Gudrun. Dessvärre ligger hon nog uppruttnad i nån kloak nånstans.. Toalett eller inte, hon fick iaf en begravning med amacing grace :)


Kommentarer
Postat av: Turid

Men... ingen Boss kvar. Han skulle fått ett superbra liv här hos mig. Skog runt om och rådjur att snuffa på, ingen jägare som tur är :)
Kram

2007-12-24 @ 14:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar