Thord Widéns dotter

Vaknade alldeles försent och var alldeles för trött för att orka leva. Men jag lyckades ta mig upp för andra gången denna morgon. (Som vanligt kanske man ska säga)

Tog hunden i koppel och traskade iväg till arbetsförmedlingen. Det var inte lite saker jag gatt fylla i, men nu har jag skiten gjord iaf.
Följde med Maisan till Gudrun, och pappa. Hjälpte henne skaffa lägenheten hon ville ha..
Ganska bra att vara Thord Widéns dotter ;)

När jag väl har suttit och skrytit om mitt pepparkakshus så kan jag faktiskt lika gärna lägga upp en bild på't.
Gör om det här om ni kan ;P


Kommentarer
Postat av: nettan

Att vara Thord Widéns dotter är det bästa, tänk vad många problem det löst! :)

2007-12-05 @ 19:21:51
URL: http://litenwiden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar