De lyckliga kompisarna

Sitter hos Maisan och passar på att lånar hennes internet, eftersom mina grannar inte vill ha sitt internet igång, på jag vet inte hur länge... Gissa om jag är förbannad. Jag tror att Lars börjar bli lite smått irriterad också.

iaf så har jag världens finaste Isabell på besök. Dessvärre åker hon hem imorgon. Men jag fick ju iaf leka med henne i över en vecka.

Förövrigt så har det väl inte hänt så mycket, har gjort århundradest snyggaste pepparkakshus, jag har blitt arbetslös,  vilket faktiskt, konstigt nog känns ganska skönt.. ;)

Nu ska jag ta mig en finare rök och fortsätta smutta på min så kallade "cider"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar